Hallo en welkom op mijn blog. Ik hoop jullie te inspireren en motiveren om zelf lekker aan "de kook en bak" te gaan. Op die manier weet je wat je eet! Op dit blog vind je recepten die eenvoudig te maken zijn. Ik kook zo veel mogelijk biologisch en probeer de "slechte" E- nummers te vermijden. Daarvoor gebruik ik het boekje: "Wat zit er in uw eten". Veel lees, kijk en eet plezier!

zondag 29 juli 2012

Wat een pech, Oggu weg?

Enthousiast schreef ik een poosje terug over een nieuw (h)eerlijk  frisdrank merk. Vooral de frisse "7-up" smaak vinden wij lekker. Deze week krijgen we echter te horen dat Oggu niet meer in het assortiment van de Jumbo wordt opgenomen. Ik hoor dat het merk ook bij andere supermarkten uit de schappen verdwijnt. Balen...!!! 
Wat is er aan de hand?
Al Googelend kom ik er achter dat het bedrijf failliet verklaard is en de werknemers naar huis gestuurd. Hoe is dit toch mogelijk? Oggu was op steeds meer plekken verkrijgbaar en ook in het buitenland kregen ze een poot aan de grond. Zijn ze ten onder gegaan aan hun eigen succes? Wie zal het zeggen. Er schijnt nog een kans in te zitten dat het bedrijf kan worden overgenomen en een doorstart kan maken. 
Ik wens het hun toe dat dat gaat lukken. Het kan toch niet zo zijn dat zo'n fantastisch nieuw eerlijk product door de achterdeur weer verdwijnt en de bewuste consument met lege glazen achterlaat?

Geen opmerkingen: