Hallo en welkom op mijn blog. Ik hoop jullie te inspireren en motiveren om zelf lekker aan "de kook en bak" te gaan. Op die manier weet je wat je eet! Op dit blog vind je recepten die eenvoudig te maken zijn. Ik kook zo veel mogelijk biologisch en probeer de "slechte" E- nummers te vermijden. Daarvoor gebruik ik het boekje: "Wat zit er in uw eten". Veel lees, kijk en eet plezier!

woensdag 7 maart 2012

De wilde keuken.

Vanavond was een van mijn voedselhelden weer op tv: Wouter Klootwijk.
Volgens mij ooit begonnen met De keuringsdienst van Waarde en Klootwijk aan zee.
Op geheel eigen wijze onderzoekt Wouter waar onze voeding vandaan komt of ontstaat. Vandaag dook hij in de wereld van de tomaat. Naar het blijkt een van de meest gegeten dingen in deze wereld. Hij laat ons zien hoe hij een meters lange tomatenplant in zijn eigen keuken kweekt! Vervolgens vraagt hij zich af hoe tomatenpuree wordt gemaakt en gaat op onderzoek uit! Erg leuk om te zien. En als je dan toch bezig bent bekijk dan ook de andere afleveringen van De wilde keuken op uitzending gemist.

http://www.wildekeuken.nl/ 

 

Geen opmerkingen: