Hallo en welkom op mijn blog. Ik hoop jullie te inspireren en motiveren om zelf lekker aan "de kook en bak" te gaan. Op die manier weet je wat je eet! Op dit blog vind je recepten die eenvoudig te maken zijn. Ik kook zo veel mogelijk biologisch en probeer de "slechte" E- nummers te vermijden. Daarvoor gebruik ik het boekje: "Wat zit er in uw eten". Veel lees, kijk en eet plezier!

dinsdag 15 juli 2014

(H)eerlijke dorstlesser

Volgens de weersvoorspellingen krijgen we tropische temperaturen. Veel drinken is dan belangrijk. En dan bedoel ik niet rosé en bier ;)
Ik maak op het moment regelmatig water met een smaakje, helemaal zonder suiker en heerlijk verfrissend.


 

Nodig:

Kan met koud water
1/3 bio-citroen
1/3 bio sinaasappel
paar takjes munt

1. Vul de kan met water.
2. Snijd de citroen en sinaasappel in  schijfjes/partjes en doe ze in de kan met water.
3. Kneus de munt takjes en doe ze ook in de kan.
4. Zet de kan een nacht in de koelkast.

Laat die warmte maar komen.
Proost!

Geen opmerkingen: